Aktualizacja wprowadzająca pozycjonowanie jest już dostępna

Gwintownia.pl Aktualizacja wprowadzająca pozycjonowanie jest już dostępna Aktualizacje Newsy  zmiany gwint zmiany Yennefer: Klątwy xbox one gwint xbox one xbox władca undvik wiedźmin vrany vran wojownik vran ulotne Triss Merigold triss system okrzyków skellige scoia'tael radowid pozycjonowanie kart gwint pozycjonowanie kart pozycjonowanie gwint pozycjonowanie pozycja kart gwint potwory pole bitwy plansza pc gwint pc patch gwint patch okrzyki gwint okrzyki nilfgaard mglaki medyk mardroeme letho z gulety letho Krowie Truchło królestwa północy karty ulotne gwint karty ulotne karty premium karty gwint karty iorweth gwint iorweth historia ruchów gwint historia ruchów historia kart gwint historia kart havekarski medyk gwint: wiedźmińska gra karciana gwint zmiany gwint wiedźmin gwint gra gwint grafiki geralt: aard geralt fałszywa cirilla fałszywa ciri duch lasu dijkstra detmold de wett cerys cd projekt red cd projekt cantarella awatar gwint awatar animacje aktualizacja gwint aktualizacja aard

Już jest! W końcu nadeszła – aktualizacja wprowadzająca pozycjonowanie jest już dostępna do pobrania na komputery osobiste i Xbox One. Patch wprowadza przede wszystkim długo oczekiwaną mechanikę pozycjonowania kart, która jak twierdzą twórcy nieco zrewolucjonizuje i zmieni grę.

Twórcy na swojej stronie internetowej, oprócz pozycjonowania, krótko opisują inne wprowadzone zmiany. Informują o wprowadzeniu do gry systemu okrzyków, dzięki, którym możemy pokazać przeciwnikowi co myślimy w dowolnej chwili. System ogranicza nas do 6 krótkich komend, wyrażających inne emocje, może nie dużo, ale na początek powinno wystarczyć. Warto też dodać, że okrzyki wypowiadane są przez samego Geralta. CD Projekt wspomina także o historii zagranych kart, dzięki, której nie musimy zastanawiać się jakie karty już zagraliśmy i jakie mamy jeszcze do dyspozycji w naszej talii. Twórcy Gwinta poprawili również czytelność i wygląd planszy gry, teraz jest bardziej przejrzysta i uporządkowana. O tych zmianach informowaliśmy już w naszym poprzednim wpisie dotyczącym tej aktualizacji.

Dużo zmian zaszło w wielu kartach, niektóre z nich mają od teraz nowe umiejętności, jak chociażby te związane z pozycjonowaniem, takie zdolności otrzymał na przykład: Geralt: Aard, Havekarski Medyk czy Letho z Gulety. Zmieniona została także umiejętność Radowida, co było już raczej pewne od jakiegoś czasu, teraz odejmuje on 4 punkty jednostce innej niż złotej i blokuje lub odblokowuje ją. Tradycyjnie poprawiono też opisy kart oraz inne drobne błędy związane z działaniem kart. Wszystkie zmiany i poprawki możecie zobaczyć w dalszej części tego wpisu.

Oprócz tego ekipa Gwinta, zapowiada dalsze prace nad poprawą gry. Zapowiadają m.in.: nowe animacje, grafiki, efekty wizualne. Chcą aby każda karta miała swój animowany odpowiednik, dlatego też w niedługim czasie możemy spodziewać się nowych kart premium. Co ciekawe mają w nich być umieszczone różne smaczki, dlatego twórcy polecają zachować czujność. Sami jesteśmy ciekawi co takiego może znaleźć się na tych kartach. Oczywiście niedługo mają dojść także nowe karty, dlatego należy oczekiwać zmian w funkcjonowaniu niektórych z nich. Na koniec ekipa dziękuje graczom.

GWINT cały czas się rozwija, a Wy odgrywacie w tym kluczową rolę. Dlatego korzystając z okazji chcemy jeszcze raz podziękować Wam, że jesteście z nami i pomagacie nam tworzyć Wiedźmińską Grę Karcianą. Do zobaczenia na polu bitwy!
GWINT

Aktualizacja wprowadzająca Pozycjonowanie

Nowe rozwiązania:

  • Nowa plansza do gry: plansza do gry została zmieniona tak, aby zwiększyć jej czytelność i przystępność.
  • Historia ruchów: gracze od teraz mogą sprawdzić, jakie karty zostały kolejno zagrane od początku meczu.
  • Nowy schemat zagrywania kart: pozycja kart nabiera nowego znaczenia – gracze mogą zagrywać je w dowolnym miejscu w rzędzie, wiele zdolności kart od teraz odnosi się do pozycji karty w stosunku do pozostałych.
  • System okrzyków: gracze od teraz mogą komunikować się w trakcie meczu za pośrednictwem zdefiniowanych okrzyków wypowiadanych przez ich awatara.

Neutralne

  • Grom dodaje teraz siłę wybranej jednostce oraz sąsiednim jednostkom (pozycjonowanie).
  • Umiejętność nie działa na Karty Złote i zakryte Karty-Zasadzki.
  • Bomba Dwimerytowa od teraz zmienia siłę wybranej jednostki oraz dwóch sąsiednich jednostek znajdujących się po obu jej stronach (pozycjonowanie).
  • Róg Dowódcy od teraz zwiększa siłę wybranej jednostki oraz dwóch sąsiednich jednostek znajdujących się po jej obu stronach (pozycjonowanie). Umiejętność nie działa na Karty Złote i zakryte Karty-Zasadzki.
  • Geralt: Aard jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
  • Umiejętność Geralta: Aard działa teraz na wybraną jednostkę oraz na sąsiednie jednostki znajdujące się po jej obu stronach w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
  • Brzask jest teraz Kartą Ulotną.
  • Czyste Niebo i Przełom pozostają natomiast w cmentarzu.
  • Feldmarszałek Duda: Mąciciel będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Feldmarszałek Duda: Mąciciel jest teraz Jednostką Ulotną.
  • Feldmarszałek Duda: Towarzysz będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Feldmarszałek Duda: Towarzysz jest teraz Jednostką Ulotną.
  • Jednorożec będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Jednorożec jest teraz jednostką Ulotną.
  • Chironex będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Chironex jest teraz jednostką Ulotną.
  • Płotka będzie od teraz przywoływana po zagraniu Kejrana (przed zakończeniem pochłaniania jednostek).
  • Siła Lamberta została zmieniona z 6 na 5.
  • Siła Eskela została zmieniona z 6 na 5.
  • Czyste Niebo od teraz usuwa wszystkie efekty pogodowe na polu bitwy.
  • Cyprian Wiley od teraz zmniejsza siłę bazową wybranej jednostki znajdującej się po stronie przeciwnika. Brak efektu po usunięciu karty.
  • Siła karty Ciri: Szarża została zmieniona z 9 na 8.
  • Umiejętność Jednorożca nie będzie już oddziaływać na złote jednostki.
  • Umiejętność Chironexa nie będzie już oddziaływać na złote jednostki.
  • Trzęsienie Ziemi Stammelforda nie będzie już zmniejszać siły jednostek gracza zagrywającego kartę.
  • Grom nie będzie już zwiększać siły wiedźminów o dodatkowe punkty.
  • Jaskółka nie będzie już zwiększać siły wiedźminów o dodatkowe punkty.
  • Kajdany z Dwimerytu dodatkowo będą teraz blokować jednostkę.
  • Odnowa nie będzie już wskrzeszać Jednostek Nieuleczalnych.
  • Przywołane jednostki pojawiają się teraz po prawej stronie karty, która je przywołuje (pozycjonowanie).
  • Quen od teraz chroni jednostkę przed zmianą siły bazowej.
  • Umiejętność Triss Merigold nie działa już na złote jednostki.
  • Jad Mantikory zadaje teraz obrażenia wybranej jednostce oraz jednej po jej prawej i lewej stronie (pozycjonowanie). Efekt nie działa na Złote Karty i Zasadzki.
  • Wszystkie umiejętności, które blokują jednostki mogą teraz także je odblokowywać.
  • Zamieć od teraz pozwala wybrać: Dodaj odporność lub zabierz odporność na efekty pogodowe.
  • Karta Posiłki teraz dobiera pierwszą brązową jednostkę z góry talii.
  • Siła karty Feldmarszałek Duda: Towarzysz została zmieniona z 3 na 1.
  • Umiejętność karty Feldmarzałek Duda: Towarzysz działa na 4 jednostki znajdujące się najbliżej po jego lewej stronie (pozycjonowanie).
  • Siła karty Feldmarszałek Duda: Mąciciel została zmieniona z 3 na 1.
  • Umiejętność karty Feldmarzałek Duda: Mąciciel działa na 4 jednostki znajdujące się najbliżej po jego lewej stronie (pozycjonowanie).
  • Siła Tasaka została zmieniona z 5 na 6.
  • Umiejętność Janka usuwa wybraną kartę z gry zamiast kłaść ją na spodzie talii.
  • Siła Cypriana Wiley została zmieniona z 5 na 7.
  • Ragh nar Roog od teraz zmniejsza siłę bazową jednostek po przeciwnej stronie pola bitwy (innych niż Złote) o 2 a następnie zwiększa siłę bazową jednostek po twojej stronie (innych niż Złote) o 1.
  • Karta Mardroeme: Mutagen od teraz resetuje siłę jednostki do bazowej +2.
  • Karta Mardroeme: Zarodniki od teraz resetuje siłę jednostki do bazowej -2.
  • Villentretenmerth od teraz jest jednostką Nieuleczalną.
  • Siła Villentretenmertha została zmieniona z 7 na 4.
  • Siła karty Yennefer: Klątwa została zmieniona z 5 na 4.
  • Siła Operatora została zmieniona z 6 na 8.

Królestwa Północy

  • Ciężka Jazda Burej Chorągwi od teraz przemieni się w Złotą Kartę pod koniec drugiej tury od momentu jej zagrania.
  • Zmieniono umiejętność Filippy: pozwala na zagranie Karty Specjalnej z ręki. Jeśli karta zostanie zagrana, gracz dobiera kolejną kartę.
  • Kłobuk będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Kłobuk jest teraz kartą Ulotną.
  • Poroniec będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Poroniec jest teraz kartą Ulotną.
  • Siła Medyka Polowego została zmieniona z 2 do 4.
  • Kaedweński Mistrz Oblężeń nie traci punktów, kiedy zostanie zagrana Maszyna.
  • Siła Kaedweńskiego Mistrza Oblężeń została zmieniona z 5 do 4.
  • Detmold może teraz usuwać karty z obu cmentarzy.
  • Siła karty Triss: Zaklęcie Motyli została zmieniona z 4 do 5.
  • Zmieniono umiejętność Keiry: Zamienia siłę jednostki znajdującej się po jej prawej stronie na siłę jednostki znajdującej się po jej lewej stronie (efekt nie działa gdy sąsiadujące z Keirą karty są złote).
  • Zmieniono umiejętność Radowida: Zmniejsz siłę jednostki (innej niż Złota) o 4 i zablokuj lub odblokuj ją.
  • Jan Natalis od teraz dodaje siłę pojedyńczym jednostkom (może zwiększać siłę tej samej jednostki więcej niż raz).
  • Siła Dijkstry została zmieniona z 5 na 1.
  • Zmieniono umiejętność Dijkstry: od teraz zagrywa Złotą Kartę z talii. Reszta kart zostanie przetasowana.
  • Adept z Ban Ard został zastąpiony Adeptkami z Aretuzy.
  • Pavetta od teraz niszyczy najsłabsze jednostki tylko raz.
  • Karta Triss: Zaklęcie Motyli nie jest już jednostką Nieustępliwą.
  • Dijkstra jest od teraz jednostką Nielojalną.
  • Siła Wzmocnionego Trebusza została zmieniona z 5 na 4.
  • Umiejętność Wzmocnionego Trebusza jest od teraz aktywowana po jednej turze.
  • Wzmocniony Trebusz zadaje teraz 1 punkt obrażeń zamiast 2.
  • Vernon Roche może teraz wybierać jednostki, które zaatakuje również po stronie zagrywającego go gracza.
  • Siła Shani została zmieniona z 5 na 4.
  • Jan Natalis zwiększa siłę odpowiednio o 3, 2 oraz o 1 pkt.
  • Siła Jana Natalisa została zmieniona z 5 na 6.
  • Siła Porońca została zmieniona z 4 na 5.
  • Siła Jaskra została zmieniona z 3 na 5.
  • Jedna z kart dobieranych przez Priscillę będzie teraz pokazywała się jako zakryta.
  • Triss: Zaklęcie Motyli od teraz dodaje 2 siły wszystkim niezłotym jednostkom na ręku.
  • Siła Talara została zmieniona z 6 na 8.
  • Dijkstra jest od teraz jednostką Zwinną (możemy wybrać rząd, na który zostanie zagrany) .
  • Siła Biednej Piechoty została zmieniona z 2 na 3.  Siła Redańskiej Elity została zmieniona z 6 na 7.

Potwory

  • Umiejętność frakcyjna Potworów będzie pozwalać na zatrzymanie na planszy tylko jednostek zagranych przez gracza z ręki oraz karty Eredina (skopiowane, przywołane i wskrzeszone jednostki nie będą zostawały na kolejną rundę.)
  • Vran Wojownik będzie od teraz pochłaniał i niszczył jednostkę znajdującą się po swojej lewej stronie (pozycjonowanie).
  • Siła Drauga została zmieniona z 6 na 7.
  • Nekkery nie są już jednostką Roju.
  • Siła Szepciuchy została zmieniona z 7 na 6.
  • Siła Ducha Lasu została zmieniona z 7 na 8.
  • Siła Prządki została zmieniona z 7 na 6.
  • Siła Żywiołaka Ognia została zmieniona z 5 na 6.
  • Siła Harpii Celaeno została zmieniona z 3 na 5.
  • Siła Nithrala została zmieniona z 6 na 8.
  • Siła Lodowego Giganta od teraz zostanie również zwiększona, gdy będzie on zagrany na rząd znajdujący się pod wpływem Mrozu.
  • Siła Harpii została zmieniona z 3 na 4.
  • Imlerith zadaje teraz 3 obrażenia wybranej karcie (innej niż Złota) i 1 punkt obrażeń wszystkim jednostkom (innym niż Złote) znajdującym się w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
  • Zmieniono umiejętność Drauga: zadaje teraz po jednym punkcie obrażeń 7 razy losowo wybranym jednostkom po stronie przeciwnika (innym niż Złote).
  • Umiejętność Ge’elsa została zmieniona: Dodaj +2 do siły wszystkim jednostkom po swojej stronie (innym niż Złote).
  • Siła Golema została zmieniona z 6 na 7.
  • Siła Katakana została zmieniona z 6 na 4.
  • Siła Vrana Wojownika została zmieniona z 5 na 6.
  • Siła Sukkuba została zmieniona z 8 na 7.
  • Siła Gryfa została zmieniona z 5 na 6.
  • Duch Lasu od teraz tworzy efekt mgły tylko po stronie gracza, który go zagrał.

Scoia’tael

  • Aglais nie jest już jednostką Nieustępliwą.
  • Havekarski Medyk od teraz zwiększa siłę sąsiadujących jednostek po obu stronach karty (pozycjonowanie).
  • Toruviel dodaje teraz 2 pkt siły dwóm jednostkom znajdującym się po obu stronach karty w momencie jej odkrycia (pozycjonowanie).
  • Umiejętność Hawekarskiego Przemytnika od teraz będzie aktywować się w momencie gdy umiejętność innej jednostki (np. zablokowanie) zostanie prawidłowo aktywowana.
  • Siła Obrońcy Mahakamu została zmieniona z 4 na 5.
  • Wytrzymałość Obrońcy Mahakamu będzie działała tylko przez jedną rundę.
  • Umiejętność Hawekarskiego Przemytnika nie zadziała po zagraniu Złotej Karty.
  • Siła Hawekarskiego Przemytnika została zmieniona z 5 na 4.
  • Siła Saskii została zmieniona z 9 na 7.
  • Siła Zoltana Chivay została zmieniona z 5 na 8.
  • Wytrzymałość Zoltana Chivay będzie działać tylko przez jedną rundę.
  • Umiejętność Barclaya Elsa nie działa już na Złote Karty.
  • Umiejętność Iorwetha nie działa już na Złote Karty.
  • Siła Saperów Vrihedd została zmieniona z 4 na 7.
  • Umiejętność Saperów Vrihedd jest teraz zasadzką, która aktywuje się po dwóch turach.
  • Trapper z Dol Blathanna zadaje 5 obrażeń sąsiadującym jednostkom po obu stronach karty w momencie jej odkrycia (pozycjonowanie).
  • Siła Milvy została zmieniona z 7 na 8.
  • Ithlinne teraz blokuje wybraną jednostkę oraz sąsiadujące z nią jednostki znajdujące się w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
  • Iorweth może od teraz także ranić jednostki gracza zagrywającego kartę.
  • Siła Havekarskiego Wsparcia została zmieniona z 3 na 6.
  • Havekarskie Wsparcie dodaje teraz +2 do swojej siły.
  • Siła Maleny została zmieniona z 6 na 8.
  • Iorveth jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
  • Aglaïs jest teraz jednostką Oblężenia.
  • Isengrim jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
  • Ithlinne jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
  • Siła Iorwetha została zmieniona z 6 na 7.

Nilfgaard

  • Krowie Truchło, stworzone przez Siewcę Zarazy od teraz będzie niszczyć najsłabsze jednostki pod koniec drugiej tury, od momentu zagrania.
  • Siła Egana została zmieniona z 7 na 8.
  • Joachim De Wett zwiększy teraz siłę jednostki zanim zostanie ona zagrana.
  • Siła Kusznika Czarnej Piechoty została zmieniona z 5 na 4.
  • Chorąży Brygady Nauzicaa od teraz zwiększa siła sąsiednich jednostek (pozycjonowanie).
  • Zmieniono siłę bazową Cantarelli z 6 na 12.
  • Cantarella od teraz traci 6 pkt siły bazowej gdy przestaje być jednostką Szpiegującą.
  • Umiejętność Egzekutora Brygady Impera zostanie atywowana w momencie użycia umiejętności lidera.
  • Zwiadowca został zmieniony na jednostkę Dalekiego Zasięgu.
  • Letho z Gulety od teraz usuwa z gry dwie jednostki znajdujące się po jego obu stronach (pozycjonowanie).
  • Brygada Impera otrzymuje teraz +2 do siły.
  • Siła jednostek nie będzie już zmniejszana po użyciu karty Zabójstwo.
  • Od teraz należy potwierdzić kliknięciem, żeby zatrzymać kartę dobraną przez Cantarellę.
  • Umiejętność Cahira została zmieniona: Aktywuje on teraz ponownie kartę dowódcy gracza, który go zagrał i sprawia, że przeciwnik dobiera odkrytą Brązową Kartę. Umiejętność nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
  • Umiejętność Cynthii nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
  • Umiejętność Albricha nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
  • Siła karty Vattier de Rideaux została zmieniona z 7 na 8.
  • Siła Brygady Impera zostanie teraz także zwiększona w momencie gdy zagramy Szpiega (Brygada Impera musi być wtedy już na stole).
  • Emisariusz teraz pozwala dobrać dwie brązowe jednostki z góry talii. Gracz wybiera jedną, która trafi na pole bitwy. Druga trafia z powrotem do talii.
  • Siła Fałszywej Ciri została zmieniona z 3 na 6.
  • Siła Siewcy Zarazy została zmieniona z 4 na 6.
  • Zabójstwo od teraz dodatkowo blokuje jednostkę.
  • Tibor Eggebracht od teraz dobiera przeciwnikowi Brązową kartę z góry talii.

 

Skellige

  • Siła Kapitana Piratów Klanu Dimun będzie zwiększała się gdy karta znajduję się w talii, na ręce lub na stole.
  • Umiejętność Donara An Hindar została zmieniona: „Odporność na działanie Pogody. Dobierz 1 kartę. Możesz ją zatrzymać lub odrzucić i dobrać kolejną.”
  • Odnowa od teraz nie będzie wskrzeszała jednostek oznaczonych jako Nieuleczalne.
  • Harald Chromy od teraz nie będzie zmniejszał siły Złotych Jednotek.
  • Skald Klanu Heymaey od teraz będzie zwiększał siłę jednostek znajdujących się po obu stronach karty w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
  • Umiejętność Drakkara Bojowego uaktywni się teraz tylko w momencie odrzucenia jednostki.
  • Zbrojmistrz Klanu Tordarroch teraz resetuje siłę 4 osłabionych jednostek znajdujących się najbliżej po jego lewej stronie do wartości bazowej (pozycjonowanie).
  • Władca Undvik będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Hemdall od teraz jest jednostką Ulotną.
  • Hemdall będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Skjall Wskrzeszony od teraz jest jednostką Ulotną.
  • Skjall Wskrzeszony będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych). Władca Undvik od teraz jest jednostką Ulotną.
  • Wieloryb z Jaskini Snów będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
  • Wieloryb z Jaskini Snów od teraz jest jednostką Ulotną.
  • Kopie karty Tarczowniczka Klanu Drummond będą zagrywane po prawej stronie pierwszej zagranej kopii tej jednostki (pozycjonowanie).
  • Siła Holgera Czarnej Ręki została zmieniona z 4 na 6.
  • Siła Dzika Morskiego została zmieniona z 8 na 6.
  • Umiejętność Dzika Bojowego została zmieniona: Zadaje teraz odpowiednio 3, 2 i 1 punktów obrażeń wybranym jednostkom (innym niż Złote).
  • Siła Drakkara Bojowego została zmieniona z 5 na 4.
  • Siła Birny Bran została zmieniona z 12 na 10.
  • Birna Bran dobiera teraz 2 karty z talii zamiast 3.
  • Cerys będzie otrzymywała punkty od Straży Królowej po zablokowaniu (na polu bitwy i w cmentarzu).
  • Siła Morkvarga została zmieniona z 7 na 6.
  • Siła karty Djenge Frett została zmieniona z 6 na 8.
  • Wojownicy Klanu An Craite od teraz tracą 1 pkt siły zamiast 2 po zagraniu.
  • Siła Berserkera Marudera została zmieniona z 4 na 7.
  • Siła Rozwścieczonego Berserkera została zmieniona z 4 na 6.
  • Siła Zdziczałego Niedźwiedzia została zmieniona z 8 na 11.
  • Siła Straży Królowej została zmieniona z 2 na 3.
  • Król Bran od teraz nie zwiększa siły odrzucanych jednostek.

 

Ogólne poprawki

  • Przesortowano talie startowe w menu wyboru talii.
  • Usunięto typy z kart dowódców
  • Poprawiono opisy kart.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Włócznicy Dywizji Alba otrzymywali obrażenia od Zdziczałego Niedźwiedzia i Pułpaki Zapalającej przed nadaniem Tarczy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki z zerową siłą pozostawały na środku ekranu po użyciu na nich Atrapy.
  • Poprawiono interkacje kart z talią (dobieranie i tasowanie).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że karta Yennefer: Klątwa zadawała obrażenia z cmentarza po usunięciu jej przez Krowie Truchło.
  • Naprawiono błąd, który powodował, ze Mglaki nie były zaliczane do zniszczonych jednostek po zejściu ze stołu lub po oczyszczeniu mgły.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Harcownik Klanu An Craite odrzucony przez Myszowora nie uruchamiał umiejętności Drakkara Bojowego i/lub Kapitana Piratów Klanu Dimun.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Myszowora nie działała gdy gracz miał tylko jedną kartę na ręku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Drakkara Bojowego nie aktywowała się w momencie gdy jednostka i karta specjalna zostały odrzucone przy pomocy umiejętności Myszowora.
  • Zablokowanie jednostki zablokuje również umiejętność kart Morkvarg i Ciri: Szarża.
  • Podwyższona siła jednostek znajdujących się w talii będzie resetować się teraz poprawnie gdy jednostka trafi na cmentarz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że blokada jednostek nie była widoczna na kartach znajdujących się w cmentarzu. Również Olgierd i Płotka nie będą już ignorowały blokady.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienia o nagrodach pod koniec meczu nie pojawiały się.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że grafika Morkvarga wyświetlała się w sposób nieprawidłowy gdy zostawał zniszczony przez kartę Villentretenmerth.
  • Naprawiono „Nieznany błąd”, który pojawiał się przy kupowaniu dużej ilości beczek.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre karty zamieniały się z innymi kartami grafikami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nowe karty nie dodawały się do kolekcji.
  • Dźwięki w grze nie powinny już odtwarzać się nieprawidłowo przy częstotliwości próbkowania powyżej 96kHz.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się klienta gry przy zamknięciu gry za pomocą przycisku ‚X’.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk ‚Zatrzymaj Wyszukiwanie’ nie działał prawidłowo.
  • Naprawiono wiadomości z samouczka.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się klienta gry przy edytowaniu/tworzeniu talii.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że karta „Ostatnie Życzenie” nie uruchamiała umiejętności Drakkarów Bojowych oraz Kapitana Piratów Klanu Dimun.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w trzeciej rundzie gra automatycznie kończyła się remisem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użycie Bomby Dwimerytowej powodowało, że jednostki ignorowały efekty pogodowe.
  • Napisy w menu głównym nie powinny już zmieniać się na czarne podczas zmiany rozdzielczości.
  • Gra nie powinna już zawieszać się po tym jak komputer wejdzie w stan uśpienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że karty stworzone przez Janka nie posiadały grafiki, opisu i były niegrywalne.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Donar An Hindar nie odrzucał kart Specjalnych, jeśli w talii znajdowały się tylko Brązowe karty.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Zdziczały Niedźwiedź zadawał dwa obrażenia przywołanym Mglakom.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran blokował się podczas wyświetlania komunikatu „Pobieranie kolekcji kart z serwera”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Trapera z Dol Blathana aktywowała się niepoprawnie.
  • „Zmieniono sortowanie kart w trybie tworzenia talii i kolekcji:
  • Brązowe Karty Specjalne
  • Srebrne Karty Specjalne
  • Złote Karty Specjalne
  • Karty Dowódców
  • Brązowe Jednostki
  • Srebrne Jednostki
  • Złote Jednostki”
  • W kolekcji kart, licznik kart po lewej stronie będzie aktualizował się w zależności od wybranych filtrów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Vrana Wojownika aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Krowiego Truchła aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Dennisa Cranmera aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Joachim De Wett dobierał losową jednostkę (inną niż Złota) zamiast tej, która znajdowała się na górze talii.

Listę ze zmianami można zobaczyć także pod tym adresem.

Naszym zdaniem wprowadzone zmiany wpłyną pozytywnie na grę i spowodują, że gra będzie jeszcze bardziej emocjonująca i zorientowana na strategię.

A Wy co myślicie o nowej aktualizacji i wprowadzonych usprawnieniach? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

Ten post został przeczytany już 248 razy!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentarze: